Nie moge zalogować się na aplikacji. Wyskakuje mi powiadomienie: przepraszamy, wystąpił problem z Twoim zgłoszeniem. Konto działa normalnie na innych telefonach, czy przeglądarce. Jedynie na aplikacji na telefonie nadal nie moge się zalogować. Używałam już aplikacje i instalowałem ponownie. Zrobiłam nowe oporogramowanie ios i nadal nic. Co moge w tym wypadku zrobić?
Nie mogę zalogować się na Instagrama na telefonie
Odpowiedzi Społeczności
Twoja opinia na temat: Nie mogę zalogować się na Instagrama na telefonie
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Cześć,
Wygląda na to, że wiele użytkowników posiada ten sam problem. Oto, co należy zrobić, by go naprawić:
• Zaloguj się na swoje konto Instagram poprzez przeglądarkę
• Wejdź na Profil > Edytuj Profil
• Kliknij na Tymczasowo wyłącz moje konto
• Z rozwijanego menu wybierz "coś innego"
• Wpisz hasło
• Poczekaj kilka godzin i spróbuj się zalogować na telefonie, a następnie aktywuj konto ponownie
Powodzenia!