Skala niebezpieczeństwa:  
  (99/100)

TeslaCrypt 4.2. Jak się go pozbyć? (Poradnik usuwania)

stworzone przez Olivia Morelli - - | Rodzaj: Programy do Kradzieży
12

Wirus TeslaCrypt 4.2: zaaktualizowany i jeszcze bardziej agresywny

Jezeli nie slyszales o najnowszej wersji wirusa TeslaCrypt – TeslaCrypt 4.2 – to pragniemy nieco naswietlic ci temat tego oprogramowania ransomware. To zagrozenie ma tylko jeden cel – zaszyfrowac personalne dane i zarzadac za ich przywrocenie ogromnej sumy pieniedzy. Rodzina tego typu wirusow ma juz spore doswiadczenie jezeli chodzi o przejmowanie kontroli nad komputerami dlatego tez hakerzy tworza coraz to nowsze pensje. Nie spodziewajmy sie tego ze wirus bedzie lagodniejszy niz jego poprzednie wersje. Cyber przestepcy udoskonalili tylko kilka funkcjonalnosci. Jedna z nich jest zmiana wygladu komunikatu ktory mowi o zaplaceniu grzywny. Jezeli znajdziesz sie na liscie ofiar poszkodowanych przez tego typu program to powinienes czym predzej usunac TeslaCrypt 4.2 tak szybko jak to tylko mozliwe.

Jezeli spojrzymy na blizszym okiem na historie tego oprogramowania malware to zdecydowana wiekszosc zostala przylapana na infekowaniu komputerow graczy. Klucz deszyfrujacy byl dostepny w systemie. Dlatego tez program moze nie generowac wiekszych problemow. Z biegiem czasu kryminalisci znacznie ulepszyli swoje dzialania. Poprzednia wersja wirusa TeslaCrypt 4.0 wykorzystuje algorytm szyfrowania. Co wiecej nie dodaje zadnego rozszerzenie do zainfekowanych plikow dlatego tez wykrycie tego ktore zostaly zainfekowane stanowi prawdziwe wyzwanie. Mowiac o terazniejszej wersji wirusa TeslaCrypt 4.2, pozostawia on nastepujace pliki:

%UserProfile%\Desktop\!RecoveR!-[5_characters]++.HTML
%UserProfile%\Desktop\!RecoveR!-[5_characters]++.PNG
%UserProfile%\Desktop\!RecoveR!-[5_characters]++.TXT

The note of TeslaCrypt 4.2 virus

Co więcej rozmiar pliku zmienil sie z 256B do 272 bajtow. Wirus zagniezdza sie w folderze C:\Windows\System32\vssadmin.exe. Jezeli porownamy go ze stara wersja to usuwa kopie zablokowanych plikow.

Sposoby rozpowszechniania wirusa TeslaCrypt 4.2

Wirus rozpowszechnia sie wlasciwie tak samo jak jego poprzednie wersje. Dosc czesto wykorystuje do tego zainfekowany komputery najczesciej poprzez spam w wiadomosciach. Dodatkowo cyber przestepcy wyspecjalizowali sie w tym. Udalo im sie przekonac ofiary do otwarcia zainfekowanych wiadomosci poprzez oklamywanie ich co do zawartosci, komunikat wyglada tak jakby zostal wyslany przez instytucje rzadowe. Z tego powodu uzytkownik po otwarciu programu automatycznie otwiera tez wirusa.

Co wiecej wyglada na to ze hakerzy nie pozostaja w tyle jezeli chodzi o tworzenei dramaturgii i tworzenie notek dotyczacych oprogramowania. Plik ktory jest nazwany – !recover!-!file!-.txt wyglada jak zwyczajny dokument programu Notepad, ktory moze informowac o zablokowanych plikach i prowadzi instrukcje w jaki sposob odzyskac zaszyfrowane pliki. Hakerzy dostarczaja bardzo duzo linkow do sieci tor, z pomoca ktorej pragn uzyskac platnosc. Jezeli twoj komputer takze zostal celem ataku to nie miej zadnych zludzen ze uda ci sie odzyskac twoje dane. Juz od poczatku kiedy pojawily sie pierwsze wersje tego oprogramowania cyber przestepcom udalo sie zebrac znaczne ilosci pieniedzy. Jednakze w maju 2016 autorzy oprogramowanai TeslaCrypt zamkneli projekt i wypuscili klucz deszyfrujacy, tak wiec teraz mozesz calkowicie za darmo odzyskac swoje pliki. Przejdz prosze do sekcji numer 2 aby dowiedziec sie w jaki sposob mozesz je odzyskac.

Co wiecej powinienes wiedziec ze oprogramowanie TeslaCrypt 4.2 moze takze atakowac twoj komputer poprzez roznego rodzaju exploity. Moga przybierac rozne formy: trojany, robaki, pliki Java script. Najczesciej trojany maja tendencje do przenikania do systemu bez mozliwosci zatrzymania przez program antywirusowy. Z tego powodu powinienes zawsze korzystac ze sprawdzonego oprogramowania antyszpiegujacego. Dobrze bedzie jezeli posluzysz sie oprogramowaniem Reimage ktore pomoze ci latwo i skutecznie wykryc i usunac zlosliwe pliki z twojego komputera.

Poradnik usuwania wirusa TeslaCrypt 4.2

Po pierwsze, powinienes zawsze dazyc do calkowitego usuwania wirusa TeslaCrypt 4.2. Najlepsza metoda moze byc skorzystanie ze sprawdzonego oprogramowania antyszpiegujacego, ktory poradzi sobie z duza iloscia oprogramowania malware czy tez ransomware. Program moze takze z powodzeniem wykrywac trojany. Jak tylko usuniesz TeslaCrypt mozesz uzyc narzedzia TeslaCrypt decryption tool do przywrocenia swoich plikow. Powinienes pomyslec o alternatywnym sposobie przetrzymywania swoich danych, aby nie spotkac sie powtornie z wirusem TeslaCrypt. Oznaca to ze inne programy ransomware sa takze dosc denerwujace i niebezpieczne i jezeli nie chcesz aby przeniknely do twojego komputera to powinienes zaopatrzyc sie w program antywirusowy. Dobrze bedzie jezeli twoje dane beda na dysku zewnetrznym, nie podlaczonym do internetu. Jednakze zauwaz ze program moze infekowac takze inne urzedzenia niepodlaczone do twojego komputera. Dlatego tak wazna jest troska o ochrone przed zlosliwym oprogramowaniem.

Możemy mieć związek z dowolnym produktem, który polecamy na naszej stronie. Więcej informacji można znaleźć w Warunkach Użytkowania Pobierając jakiekolwiek oprogramowanie Anty-spyware w celu usunięcia TeslaCrypt 4.2 zgadzasz się z naszą Polityką Prywatności oraz Warunkami Użytkowania.
zrób to teraz!
Download
Reimage (usuwanie) Gwarantujemy
zadowolenie
Download
Reimage (usuwanie) Gwarantujemy
zadowolenie
Program jest kompatybilny z Microsoft Windows Program jest kompatybilny z OS X
Co zrobić w przypadku porażki?
Jeżeli nie odniosłeś zamierzonego skutku podczas usuwania infekcji za pomocą Reimage, wyślij swoje pytanie naszej ekipie wsparcia technicznego i przekaż jak najwięcej szczegółów jesteś w stanie.
Polecamy usunąć oprogramowanie Reimage z pomocą oprogramowania TeslaCrypt 4.2. Darmowy skaner oprogramowania pozwoli ci uzyskac informacje odnosnie tego czy twoj komputer zostal zainfekowany czy tez nie. Jezeli chcialbys usunac oprogramowanie malware lepiej bedzie jezeli zakupisz pelna licencje oprogramowania Reimage ktory jest sprawdznym oprogramowaniem do usuwania plikow malware.

Wiecej informacji na temat tego oprogramowania mozesz znalezc w Reimage.

Wiecej informacji na temat tego oprogramowania mozesz znalezc w Reimage.
Gazety piszą o Reimage
Gazety piszą o Reimage

Instrukcja ręcznego usuwania TeslaCrypt 4.2:

Usuń TeslaCrypt 4.2 korzystająć z Safe Mode with Networking

Reimage jest narzędziem do wykrywania oprogramowania malware.
Będziesz musiał zakupić pełną wersję oprogramowania celem usunięcia infekcji.
Więcej informacji na temat Reimage znajdziesz ponizej.

  • Krok 1: Zresetuj swój komputer Safe Mode with Networking

    Windows 7 / Vista / XP
    1. Kliknij Start Shutdown Restart OK .
    2. Kiedy już włączysz swój komputer, zacznij wciskać przycisk F8 tak długo aż zobaczysz okno Advanced Boot Options
    3. Wybierz $1$s z listy Wybierz 'Safe Mode with Networking'

    Windows 10 / Windows 8
    1. Wciśnij przycisk Power w oknie logowania oznaczonym Windows. Następnie wciśnij i przytrzmaj Shift, który znajduje się na twojej klawiaturze i wciśnij dodatkowo Restart.
    2. Teraz wybierz Troubleshoot Advanced options Startup Settings a na końcu dodatkowo wybierz Restart
    3. Jak tylko włączysz swój komputer wybierz -Enable Safe Mode with Networking w oknie Startup Settings Wybierz 'Enable Safe Mode with Networking'
  • Krok 2: Usuń TeslaCrypt 4.2

    Zaloguj się na zainfekowane konto a następnie uruchom przeglądarkę internetową. Pobierz Reimage lub też inny sprawdzony program antyszpiegujący. Zaaktualizuj go przed wykonaniem pełnego skanu systemu a następnie usuń podejrzane pliki powiązane z wirusem ransomware, zakończ usuwanie TeslaCrypt 4.2.

Jeżeli program ransomware blokuje skorzystanie z Safe Mode with Networking, skorzystaj z innej metody

Usuń TeslaCrypt 4.2 korzystająć z System Restore

Reimage jest narzędziem do wykrywania oprogramowania malware.
Będziesz musiał zakupić pełną wersję oprogramowania celem usunięcia infekcji.
Więcej informacji na temat Reimage znajdziesz ponizej.

  • Krok 1: Zresetuj swój komputer Safe Mode with Command Prompt

    Windows 7 / Vista / XP
    1. Kliknij Start Shutdown Restart OK .
    2. Kiedy już włączysz swój komputer, zacznij wciskać przycisk F8 tak długo aż zobaczysz okno Advanced Boot Options
    3. Wybierz $1$s z listy Wybierz 'Safe Mode with Command Prompt'

    Windows 10 / Windows 8
    1. Wciśnij przycisk Power w oknie logowania oznaczonym Windows. Następnie wciśnij i przytrzmaj Shift, który znajduje się na twojej klawiaturze i wciśnij dodatkowo Restart.
    2. Teraz wybierz Troubleshoot Advanced options Startup Settings a na końcu dodatkowo wybierz Restart
    3. Jak tylko włączysz swój komputer wybierz -Enable Safe Mode with Command Prompt w oknie Startup Settings Wybierz 'Enable Safe Mode with Command Prompt'
  • Krok 2: Przywróć ustawienia fabryczne i pliki systemowe
    1. Jak tylko zobaczysz okno Command Prompt, wpisz cd restore i wybierz Enter Wpisz 'cd restore' bez cudzysłowia a nastepnie wybierz 'Enter'
    2. Teraz wybierz rstrui.exe a nastepnie kliknij Enter jeszcze raz. Wpisz 'rstrui.exe' bez cudzysłowia a nastepnie wybierz 'Enter'
    3. Kiedy pokaże ci się nowe okno wybierz Next a nastepnie wybierz punkt przywracania systemu, który wypada przed zainstalowaniem TeslaCrypt 4.2. Zaraz po tym wybierz $3$s. Kiedy pojawi się okno 'System Restore' wybierz 'Next'. Wybierz punkt przywracania systemu i wybierz 'Next'
    4. Teraz wybierz Yes aby rozpocząć przywracanie systemu Kliknij 'Yes' i rozpocznij przywracanie systemu.
    Jak tylko przywrócisz system do poprzednich ustawien, pobierz na swoj komputer program Reimage i z jego pomoca dokonaj skanowania swojego systemu, upewnij się że udało ci sie usunąć oprogramowanie TeslaCrypt 4.2

Na końcu powinienes dodatkowo pomyśleć o ochronie swojego komputera przed oprogramowaniem ransomware. Aby chronić swój komputer przed TeslaCrypt 4.2 i innym szkodliwym oprogramowaniem polecamy skorzystanie ze sprawdzonego oprogramowania antyszpiegującego takiego jak Reimage, Plumbytes Anti-MalwareWebroot SecureAnywhere AntiVirus lub Malwarebytes Anti Malware

O autorze

Olivia Morelli
Olivia Morelli

Jeżeli ten darmowy poradnik usuwania plików pomógł ci i jesteś zadowolony z działania naszego serwisu, prosimy o rozważenie dotacji, aby serwis mógł pozostać aktywny. Nawet najmniejsze sumy są mile widziane.

Źródło: https://www.2-spyware.com/remove-teslacrypt-4-2.html

Poradniki w innych językach